Mån-tis


Hej på er! Jag har precis kommit hem från skolan, idag har de inte hännt nått speciellt alls har bara haft en lååååång skoldag, så är ganska trött nu. Jag väntar bara på att mamma ska komma hem så ska vi övningsköra. 

Juste jag skrev inte om gårdagen! Iallafall så var jag ledig från skolan så jag hade bokat en körlektion hos körskolan det gick bra  jag fick köra över ett järnvägsspår och fickparkera det gjorde jag utan problem så det känndes toppen bra. Och sen hade jag ett syntest! Min pappa började misstänka att jag ser dåligt när jag kör bil för jag ser verkligen inte skyltarna så han bokade ett syntest till mig, och väldigt riktigt! Jag har synfel. Så jag ska köpa glasögon, men kommer mest ha dom när jag kör bil och så, i min vardag är jag helst utan jag har ju klarat mig hittills liksom jag ser helt okej men inte på långt håll bara. Jag fick testa ett glas anpassat efter mina ögon igår efter han hade gjort testet, och med dom så såg jag mer detaljer lixom. Så ja, jag ska köpa glasögonen efter lön så de blir ju inte på ett tag som jag får dom.

Vi hörs kram!
Allmänt | |
Upp