Framtidsplaner/mål ambitioner

Ni som hängt me här på bloggen ett tag vet att en av mina största intressen är smink och skönhet, jag vill utbilda mig till makeup artist efter jag gått ut gymnasiet när jag har hunnit jobba ihop pengar till en sån utbildning och det vill jag fortfarande. Nu på senaste tiden ungefär dom 5 senaste månaderna har jag för första gången fått problemhy, alltså utslag, kvisslor och orenheter, jag har alltid haft flawless hy innan hah. Men nu vid 18års åldern har jag fått problemhy iallafall. Så jag har blivigt jätte noga med min hud tvätta morgon och kväll, annsiktsmasker ditten och datten. Och jag älskar att ta hand om min hy jag läser på mycket på internet om olika hudtyper och hudproblem och behandlingar mot det. Och jag har funderat på om jag  vill utbilda mig inom hudvård, typ hudterapeft. Jag tycker det verkar super kul det är fortfarande skönhetsrelaterat och det är det jag tycker om. Jag utbildar mig just nu till frisör som ni vet så det känns kul att kunna bredda sina kunskaper inom skönhet. Men det är en kul grej jag insett att jag är väldigt intresserad av hudvård! Men innan jag fördjupar mig inom huden om jag nu bestämmer mig för att göra det, så blir det nog makeup utbildning först! Spännande iallafall med framtidsplaner vi får se vad som händer! Vart vägen leder mig liksom ;) men dethär är några drömmar jag har men vem vet jag kanske ångrar mig om några år!


Allmänt | |
Upp