Mina hår och hudprodukter


De enda hår och hudprodukter jag använder just nu är dessa, använder inget annat och dessa är mina favoriter.

För håret då jag kör med balsam metoden är allt jag använder mitt healthy sexy hair balsam som är sulfatfritt, innehåller arganolja och cocoo olja och det är mitt all time favourite balsam, älskar det, sen använder jag ett vanligt tvättbalsam ibland också, den efter ja duschat har jag alltid endast ren arganolja utan massa andra konstiga ingredienser. Och nån gång ibland kanske 1 gång i veckan använder jag torrshampo från batiste som också funkar med balsammetoden

För min hud så har jag min natt och dagkräm från botanics som är super bra och ibland använder jag min dagkräm från formula 10.0.6 som jag också älska och till sist mina favorit lipsyl från hurraw  som är bara naturliga produkter i och dom är superbra. Det var allt jag använder, har ni några frågor så fråga bara och hoppas ni tyckte om dehär inlägget kram på er!
Allmänt | |
Upp