Annsiktsrutin


Jag gör inte jätte mycket annsiktsvård men dethär är vad jag gör på kvällarna.

Först tvättar jag mitt annsikte i handfatet med sminkborttagning vilken som helst funkar har nån från loréal nu, sen tar jag en sminkservett och tar bort alla smink rester och ser till så att annsiktet är helt rent. Sminkservettera som jag använder dom på bilden ska förebygga porer och finnar och orenheter, jag tror de funkar det brukar svida efter jag använt dom. Sen sköljer jag annsiktet igen och smörjer in annsiktet med en cleanser från neutrogena, med den på annsiktet brukar jag ta en skrubbhandske och skrubba så att den verkligen rengör och jobbas in i huden. Och sist av allt använder jag en nattkväm från botanics. Och på morgonen tvättar jag bara annsiktet och använder en dagkräm från samma märke.

Dock så har jag tänkt att byta produkter. Har haft några tester hemma från the body shop och deras tea tree kolektion med annsiktsprodukter. Har tänkt köpa en cleanser och nattkräm och dagkräm från dom och kanske en toner. 
Allmänt | |
Upp