Skincity.com Dermalogica


Okej hörni! Jag vet att jag precis har köpt nya annsiktsprodukter, men jag fick ett ryck och kännde att jag behövde proffesionella dyra hudprodukter så jag spontanbeställde hem dethär kittet från dermalogica! 

Dom som jag köpte från neutrogena läste jag innehållsförteckningen på och den var fullt med konstiga ämnen även sulfater och parfym som innehåller alcohol så jag förstår inte varför man ska använda dom produkterna i sitt annsikte! Hemskt ju!

Men domhär från dermalogica är det bara naturliga ämnen i, det är deras linje för tonåringar med problemhy som heter clear start. Produkterna verkar superbra har använnt dom i två dagar, dock är dom lite uttorkande för de ska ta bort finnarna så jag får återfukta extra mycket. Men jag hoppas verkligen dethär ska hjälpa mot min hud. 

Det är inte alltid rätt produkter som man köper man får testa sig fram med olika märken och ser vad som funkar så det är det jag håller på med just nu men jag hoppas verkligen att dethär funkar för min hud!
Allmänt | |
Upp