Long time no see


Hej på er, jag är ledsen att jag uppdaterad dåligt senaste tiden men ibland har man inte lust men sen kommer lusten tillbaka, som idag haha.   Men jag kan väll uppdatera er om lite kort vad jag haft för mig dom senaste veckorna för er som undrar, jag har gått i skolan, ungåtts väldigt mycket med min underbara pojkvän och mina underbara kompisar, festat och åkt skridskor haha. Idag har jag varit hemma från skolan mådde asdåligt imorse, det händer ofta mig att jag mår dåligt vet inte riktigt vad det är som händer men så är det. Men jag tog det lungt imorse och sov en del och mådde bättre under eftermiddagen. Så jag tänkte göra lite nytta idag så jag gick till banken och fixade lite grejer jag behövde, skaffade en dosa, beställde ett nytt kort så det var ju skönt. Sen häntade jag även ut ett paket lägger upp de i ett separat inlägg. Jag hoppas ni mår bra och så vi hörs senare kram!
Allmänt | |
Upp