Hurraw


Fick precis hem påfyllning av mina favorit läppbalsam från hurraw, har ett till hemma också som är mint lukt som jag alltid har i min jackficka och den luktar helt fantastiskt. Nu har jag påfyllning av nighttreatment också som är den svarta, den har jag alltid på sängbordet eller vid sminkbordet för jag behöver alltid läppsyl på kvällen. Sen den vita är unscented alltså ingen lukt på, de kan va skönt att ha de ockaå ibland och den tänkte jag ha i min handväska ifallatt jag behöver. Måste alltid ha läppbalsam annars går jag och köper ett extra kan inte gå hemifrån utan det. Och domhär från hurraw är helt ekologiska och naturliga inga konstigheter i och jag märker verkligen skillnad på domhär och vanliga läppbalsam från ica, dom från hurraw vårdar verkligen läpparna, rekomenderar domhär till alla!
Allmänt | |
Upp